nyår idag !

idag är det nyår , ska bli väldigt roligt !
måste berätta en nyhet också .. Som ni kanske vet så har jag ju länge väntat på en ny design , och gissa vad ?!
LISA SKA GÖRA DEN ÅT MIG ! :D  Jag är verkligen jätte glad eftersom jag vet att hon är jätte duktig.
Men nu till verkligheten. Jag ska snart ta och fixa mig lite , och byta kläder.
Pappa har kommit med sin kamera , så ikväll får ni bilder. Eftersom min USB-sladd var borta så kan jag inte fota med min.
puss ♥
haha , gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: elias

sötaste 97an i hela världen<3

2009-12-31 @ 21:47:53
Postat av: felicia

sötii !

2009-12-31 @ 22:38:40
URL: http://enfeliciaforsberg.blogg.se/
Postat av: linnea

- kul att ta bilder me dig i somras ;)

2010-01-04 @ 20:58:12

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0