Nyår snart !

okej , nu kommer ännu en ursäkt varför jag inte har bloggat. Vad har hänt med mig ? Jag har nästan aldrig tid eller lust nå mer. Men jag ska försöka att blogga. För det är ju egentligen riktigt kul !


Snart är det nyår. Det ska verkligen bli jätte kul. Jag kommer fira det med min familj, mammas vänner och någon kompis tror jag. Vi har redan köpt raketer fast jag och pappa ska ut igen om några timmar och köpa mer.
Jag funderar även om jag ska köpa några speciella kläder. Kanske någon fin klänning ?
Jag vet faktiskt inte...
Kan passa på att berätta vad jag gjorde igår. Jag var nämligen med Linnea. Jag sov över hos henne och vi gjorde Smoothie, såg film, spelade kort Och skrattade !
Väldigt roligt hade vi , som vanligt.
Nä, nu ska jag ta och städa lite, får se vad som händer senare.

 ( kan inte lägga in bilder än , har ingen USB-sladd )

Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Jo mina designer kostar 100kr :)<3 kram!

2009-12-29 @ 18:17:00
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

gott med smoothie^^

2009-12-29 @ 22:47:09
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Din kompis<3

- ja vi hade verkligen kul, men du och erica hade säkert roligare igår! :D

2009-12-30 @ 12:34:38

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0