städastädastäda ..

Städa .. det är det ända ordet jag får in i hjärnan nu känns det som. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag är jätte hungrig. Dagen har varit ganska bra. På morgonen vart jag jätte sur för att min plattång inte fungerade så jag åkte med pappa in till skolan för jag visste att jag skulle missa bussen. Och när jag kom till skolan hade vi svenska som är sjukt tråkigt. Sedan skolfoto, engelska och idrott tror jag ..
Egentligen vill jag inte äta något mer , för jag har redan fått i mig en vitamin well tror jag det heter , popcorn, glass och 2 mackor , det är väldigt mycket för att vara mig.
nä , ska ta och städa vidare nu.
fast innan jag säger hejdå till er mina söta läsare så måste jag visa en bild ..

 - gissa vem denna söta lilla mini tjej kan vara ?

/ M


Kommentarer
Postat av: felicia

sötis, ja älskar dej !

2009-12-01 @ 19:49:15
URL: http://enfeliciaforsberg.blogg.se/
Postat av: Elias

sötnos<3

2009-12-02 @ 19:19:44

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0