förlåt!

Hejsan!
Ni kanske undrar varför jag inte skrivit något igår.. Men jag kan förklara,
Jag har nämligen varit grymt sjuk igår och i måndags. Jag har nästan inte sovit något! Jag har nämligen haft Influensan & Vinterkräksjukan.. Gud så jag mådde dåligt. Trodde att jag skulle dö..
Så ja, jag hade en ganska bra förklaring och jag hoppas att ni förstår. Blir att vara hemma hela veckan.
Jag mår bättre nu, som tur är :)
Jaja, när jag kollade idag på bloggen hur mycket besökare jag hade så vart jag sjukt glad. Nästan 100 besökare! Jag vet att det är lite men för mig är det bra :)
Så jag hoppas att ni alla stannar.
Nä, nu ska jag fortsätta att kolla på tv.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0