fredaaag!

Godmorgon!
Vaknade av att jag drömde världens läskigaste dröm,helt seriöst. Först så skulle jag och mina kompisar åka Frittfall, men då hann inte jag sätta mig helt. Så jag flög där uppe i luften och sen ramlade jag ner! Gud asså, det kändes faktiskt på riktigt! Andra gången så var jag och alla från mitt fotbollslag ute i skogen och vi skulle typ sova i någon stort hus lååångt inne i den där skogen. Ja, då såg jag en björn som jagade mig och började bita av min arm och allt.. Fyfan säger jag bara! Det var sjukt skönt att vakna dådå :)
Jaja, väntar på att Linnea ska vakna. Men hon sover ju så länge! :(
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg du har! :)



sv; kul att du röstade.

2010-02-26 @ 13:25:55
URL: http://ldg.blogg.se/
Postat av: Linnea;)

- vad fin bild!:D

2010-02-26 @ 18:26:13

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0