gaah, vad händer?

Hej sötnosar ♥
Vad har hänt med mig? Jag orkar nästan aldrig blogga nå mer, eller ibland. Måste bättra mig för eran skull!
Idag körde pappa mig till skolan, sen på skolan hade vi massa lektioner och vet ni vad? På elevensval gjorde jag MATTE! Jätte konstigt att jag tog det, jag menar.. jag hatar ju matte? Men måste verkligen bli bättre i skolan nu. Förra veckan hann jag alla mina '' veckans mål '' och 15 tal till.. Duktig jag är, hehe. Eftersom klockan är så mycket så ska jag börja fixa saker till imorgon och sen städa mitt rum lite, det är.. INTE fint! Imorgon har jag idrott men kan inte vara med för att jag är sjukt förskyld och min hals låter helt som ett helvete.
Nu ska jag ta och se tv.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0