hiss & diss ;)

Äkta vänner
Hur viktigt är inte det? Jag menar.. Man måste jag vara ärlig om man är vänner. Dom som alltid finns där för en är absolut en äkta vän! Man ska vara rädd om dom vänner man har, för en dag kanske man inte har kvar dom nå mer.
Sommaren
Vem gillar inte sommaren? Där man kan sola och bada varje dag. Man får vara med sina kompisar när man vill och vara ute hur länge som helst. Och det bästa av allt, man slipper skolan..
Falska människor
Åh, jag hatar dom som ljuger gång för gång mitt framför sitt ansikte. Kan man inte bara vara ärlig och säga vad man har gjort eller något liknande. Om man kanske ljuger en gång så gör det ju inget, men inte om man gör det flera gånger.. Jaja, diss på falska människor!
Tobak, Alkohol & Droger
FARLIGT!
Uschh.. Har inte så mycket att säga om det, bara att jag absolut HATAR det.. Varför säljer man sånt egentligen?

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0