jag är trött..

Jo, det stämmer bra.
Jag är sjukt trött just nu och vet inte riktigt om jag ska tvätta bort mitt smink, göra läxan och sen gå och lägga mig. Vill fortfarande vara uppe men det är bäst och jag går och lägger mig. Imorgon är det idrott, skidor. Fy så otroligt tråkigt säger jag bara.. Dessutom har jag jätte ont i foten så jag kan nästan inte sätta in min fot i skon, sjukt jobbigt. Våran idrottslärare är snäll. Haha, nä men han är sjukt bra och aldrig sträng, tycker jag i alla fall :)
Berättade inte om skolan idag.. Allt var som vanligt, tråkiga lektioner.. hehe :)  Men sen när vi skulle ha slöjd så gjorde min klasskompis Elias illa sig i benet. Han fick ett stort blåmärke som var, mjukt? Vissa sa det..
Synd om honom dådå :)
Jaja, ska ta och göra läxan och ta fram mina skidor..
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elias

det var ju synd om mig!



skoja xD sötis! alla håller väl med mig att melinda är snyggast!

2010-02-19 @ 15:39:39

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0