med linnea ;D

Sitter med färg i håret. Ska nämligen försöka att bli blondare, hur ska det gå? :)
Det kommer säkert bli orange, för jag har ALLTID otur. Jaja, om inte det blir bra så får jag gå till frisören direkt. Efter jag har tagit bort färgen ur håret så ska jag och Linnea packa till stugan, jag åker ju imorgon. Kommer ta med mig kameran och datorn så jag kan lägga in bilder och blogga. Senare idag ska vi hjälpa Linneas mamma att göra bullar, eller inte så jätte mycket.. Men lite :) Kommer bli roligt att komma bort till hennes stuga, åka skoter hela dagarna och ta massor av kort!
Funderar även på att kontakta Lisa igen, hon som har gjort min design. Ska även få en till av henne :)
puss ♥
Köpte den här, men istället för att göra slingor så satt jag in i hela håret ^^

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0