min mobil.. :/

Pappa, om du ser det här. Snälla säg till mamma att hon måste ringa den där personen som ni skulle köpa min nya mobil ifrån, måste verkligen ha den nu! PAAANIK! :(   Ett mobil är ett måste, som du kanske vet pappa lilla? :)

Såg att jag har fått massa nya besökare här på bloggen, sjukt kul och jag hoppas att ni stannar här hos min lilla blogg. Roligt att få nya besökare.
Ska snart duscha och fixa massa saker till imorgon. Jag kan inte vara med på idrotten för att vi har skidor och jag har inga, buhuhu..
Har även planerat exakt vad jag ska göra imorgon när jag vaknar, vill ni veta? :D
Klart ni vill,
Först ska jag gå upp ur sängen och ta på mig kläder, sen ska jag platta håret, sminka mig och borsta tänderna.. Och sist men inte minst så ska jag sitta vid datorn om jag hinner.
Jaja, nu får ni en bild på min söta lilla katt.
ÄLSKAR BILDEN! :)

Kommentarer
Postat av: linnea:D

- fin bild!:D<3 lilltuss!

2010-02-15 @ 18:51:28

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0