skoter, nu..?

Godmorgon!
Jag och Linnea vaknade för ett tag sen. Snart ska vi äta frukost tror jag väl.
Vi skulle egentligen åka skoter idag men jag tror inte det blir eftersom det är 33-   Det är nog en aning för kallt.
Igår hade jag och Linnea väldigt kul. Det började med att vi var vid datorn, sen åkte vi skidor till Linneas farmor & farfar. Där fick vi fika och äta glass.. Men det var sjukt varmt!
1När vi skulle åka hem så åkte vi till Felicia, vi skulle fråga om hon ville vara med oss. Men de sov..
Har även tagit bilder på Linnea. Väldigt fina! :)
Jaja, ska äta nu.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

JAG sov, för jag tänkte så mkt på vissa saker och en massa och då palla jag inte att vara vaken, fick du ens vara m, mig 11 elr näru nu kom ..

2010-02-20 @ 10:36:59
URL: http://kajsasochnathaliesblandraz.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0