som vanligt..?

Jag skulle ju till Storklinten idag igen med Erica & Linnea.
Men ja.. De ringer sen och säger att dom inte kan. Så otroligt tröttsamt när man har hoppats på något men så blir det inte. Men det är ju absolut inte första gånger heller..
Så, nu ska jag spendera min dag inne och tråka. Det är jätte fint väder ute men ingen idè då man inte kan vara med någon. Mina föräldrar är så snälla som alltid stöttar mig om något har hänt. Pappa säger att han kan åka och titta på bio med mig eller åka till Storklinten själv med mig, men tyvärr så har jag ingen lust nå mer..
Jaja, ni behöver inte bry er om det här inlägget, skriver det bara för att jag är sjukt besviken och sur, men somsagt.. Det är ju inte första gången...
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaella

svar: Tack :D Detsamma!

2010-02-14 @ 13:05:54
URL: http://mikaellahb.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0