vaknade för ett tag sen..

Godmorgon!
Eller.. Vet inte om jag verkligen ska kalla det morgon när klockan är 11:45 .. Men jag vaknade i alla fall för en stund sen. Mår mycket bättre idag men får ont i magen om jag rör på mig. Åt nyss en macka, som var äcklig :(
Imorgon ska jag ju vara med Linnea, vilket kommer bli kul. Har inte träffat henne eller någon av mina kompisar på en vecka, så ska bli roligt att få träffa dom.
På lovet så ska jag kanske vara med Olivia & Amanda, och kanske en annan också, det ska bli fett kul! :D
puss ♥
Linnea, saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med ♥



Hoppas du får en fin dag!

2010-02-25 @ 12:58:20
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0