wow, sen dag?

Hej!
Jag är verkligen trött just nu.
Kom hem för ett tag sen, slutade egentligen klockan två idag.. Men vill ni veta vad som hände då? Jo det var såhär, Erica, Jag, Linnea och Nellie spelade kort ett tag efter skolan, för bussen gick kvart över. Och klockan tio över så gick jag och Linnea till bussen. Och då när vi kommer fram så ser vi att bussen håller på att åka så jag springer allt jag kan efter den och ut på vägen och knackar på fönsterna, men bussen stannar fan inte.. Åh vad jag vart sur!
Så då fick jag och några andra åka med alla andra i nian och åttan..
Jaja, jag är väldigt trött just nu. Blev snöbadad Anton S, så nu är jag väldigt blöt..
puss ♥
Fotad av: Pappa, haha.. FOTOGRAF ;)

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0