innebandy ..

Hejsan!
Vad har ni gjort idag?
Själv har jag varit med Linnea & Felicia i stan. Det har varit jätte roligt, tur att jag åkte.
För ett tag sen åt jag. Så snart ska ta och duscha tror jag.
Fick veta av pappa idag att vi kanske ska till Dundret på lördag, det ska nog bli super roligt.
Jag måste fara med mamma imorgon och köpa mina nya slalomglasögon satt jag hinner köpa dom innan helgen.
Jaja, tråkigt inlägg, jag vet!
puss ♥
haha, gammal bild, men det gäller att bjuda på sig själv! ;)

Kommentarer
Postat av: Elias

du är så jävla vacker älskar dig vännen!

2010-01-24 @ 18:42:54
Postat av: *Nallelie*[foto,vardag

tack desamma =)

2010-01-24 @ 18:58:26
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0