linnea ! <3 :)

Hej sötisar !
Just nu är jag i pappas lägenhet och har precis fått i mig lite mat. Idag har jag nämligen varit med Linnea och Nellie. Det var grymt kul eftersom det var så länge sen jag träffade dom. Vi var hos Nellie och var både ute och inne. Hon har ju fått kattungar så vi lekte med dom.. Och det var en liten kattunge som var min favorit. Den hade lång päls och såg nästan ut som en liten tiger. Hur som helst så älskade jag den och vill verkligen ha den. Även om jag vet att det inte är en chans att jag får den .. *suck*
Snart ska jag hem från pappa och vara med bästavän. Känns sjukt skönt att äntligen få vara med henne efter typ 2 veckor.
puss ♥
bror , vad som än händer så kommer jag alltid älska dig. Du är världens bästa , glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0