snö ..

Just nu väntar jag bara på en sak.. Att klockan ska stå på 18:00. För det är då jag ska fara med mina kära vänner och åka slalom. Tyvärr så tycker jag inte om Ormberget så mycket.. Men jag åker för att jag vill ha kul med dom. Juste, bilden där uppe.. Jag vart jättenöjd med den. Man såg verkligen alla detaljer på bilden, dessutom så var bakrunden mörk och sen så kommer den där '' fina '' vinterfärgen. Eller vad tycker ni?
Eftersom jag och mina vänner ska åka slalom så ska jag klä mig väldigt varmt idag.
Och en sak till, mamma & pappa har beställt min nya mobil, så vi får se vilken det blir! Jag och mamma ska även fara till storheden och köpa ett par slalomglasögon, äntligen!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0