dagens..

Tycker ni att en bloggare ska skriva långa eller korta inlägg?
Och vad ska man skriva om?


Själv så tycker jag att man ska skriva mitt i mellan korta och långa inlägg. Tycker det är sjukt jobbigt om man skriver inlägg som är så sjukt långa och sen har dom nästan ingen handling? Själv så försöker jag skriva lite längre, men går inte så bra. Jag hittar oftast inte på så mycket att skriva om, men sen när jag väl hittar på något så går det bra, men nu vill jag att ni ska svara på min fråga.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea (:

- korta med bild till, nya bilder från vad man gjort den dagen, eller vad man gör nu, kan vara kul med gamla bilder också! minnen!:D

2010-03-14 @ 17:01:54
Postat av: Frida

Om dom är korta med en bild är helt okej tp.

Men långa med flera stycken nya bilder är ju alltid roligast :)

2010-03-17 @ 16:15:18
URL: http://friidakero.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0