trött,trött,trött..

Sitter i min soffa, ja såklart? :)
Lyssnar på musik och kollar på olika hemsidor. Det fanns en video på youtube där olika killar hoppar från HÖGHUS!
Fattar inte att man kan göra det? Man borde ju typ dö.. Och fötterna vill jag inte ens tänka på hur ont det gör när man landar.. Men ja, dom tyckte att det var som en '' hobby '' ?
I alla fall.. Jag och Erica var först hos henne, vi hämtade våra nya mjukis-dressar som alla i laget ska ha. Sen efter ett tag gick vi till mig och var vid datorn, roligt! (y)  Sen gick hon hem och då har jag varit med mamma och sett på tv.
Imorgon är det idrott, gud så tråkigt.. Jag vet inte ens vad vi ska ha för lektion..?
Nä, nu ska jag ta bort mitt smink och allt sånt där nödvändigt ^^
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0