blogg.se är lite.. konstigt?

Hej sötisar ♥
Kom hem från skolan för ett tag sen. Det var faktiskt väldigt roligt, vi fick se på film den sista lektionen. Kändes som om vi gick till 13.00 fast vi egentligen går till 15.20! Jaja, det var en rolig dag i alla fall.
Mamma ska väl snart ta och laga mat tror jag. Efter det ska jag plugga på engelskan. Hoppas jag klarar alla glosorna den här gången! :D
Märkte också att blogg.se har nå fel? I alla fall för mig.. Själva serven är konstig?
Nä, nu ska jag lyssna på musik. Vi hörs senare.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elias

söt söt !söt

2010-01-28 @ 19:52:21
Postat av: linnea :)

- du är så söt gumman! önskar jag såg ut som du, olik du var på andra bliden, men jätte fin som vanligt!:D ps I love u ... <333

2010-01-28 @ 20:21:51

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0