hahahhaa! xD

Haha, hejsan! :)
Sitter och skrattar, har ingen aning varför.. Kanske för att jag nyss pratade med robin i telefon. Det var sjukt roligt, blir alltid på bra humör när jag snackar med honom, roligt att höra hans röst.. :)
I alla fall, har inte bloggat idag som ni kanske har märkt. Kanske beror på att jag har haft fullt upp. Varit med Erica, Felicia och Linnea hela dagen. Vi har haft sjukt kul, med väldigt mycket skratt. Fast det hände en sjukt läskig grej, men det ska jag inte ta upp här xD
Imorgon blir det att packa till Linneas stuga, ska dit på Måndag. Det kommer bli fett kul att åka skoter och skratta hela tiden, man har alltid roligt med henne!
Nä, nu ska jag prata med mamma och försöka att sluta dampa.. :)
puss ♥

Kommentarer
Postat av: amandas

sv: ja det skulle vara jätte gulligt, adda mig på msn :) [email protected]

2010-02-28 @ 14:01:25
URL: http://amandasellberg.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0