med linnea :) <3

Just nu är jag med min lilla alf Linnea :)
Vi har varit och handlat lite mys till ikväll så just nu sitter vi bara vid datan.
Linnea kanske ska sova hos mig så då ska jag passa på att hämta min kamera som är hos henne :)
Juste, ska berätta lite om skolan.. Jag träffade David idag. Vilket var sjukt roligt. Länge sedan jag träffade han.. Men i alla fall. Han kom fram och sa Hej och då kände jag inte igen han först, sen jag ba: '' hej, är du david? '' HAHAH.. Sen ba '' Ja, va lång du har blivit! :) ''  Och då skämde jag ut mig fett mycket. Jag ba '' Tack ''  GUUUUD va pinsamt det var, höll på att svimma. Stod där och skrattade.. Jaja, roligt att träffa han! :)
Ska snart tvätta håret med min nya hårinpacnking.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0