sjuk..

Blä.. Idag vaknade jag av att jag mådde illa.
Blir att vara hemma idag och kommer säkert imorgon på skolan om jag mår bättre.
Juste, ska snart färga håret, eller slinga. Eftersom det snart börjar bli varmare så ska jag bli blondare, så som jag var förut, ungefär :)
Åh, i sommar kommer det bli sjukt kul. Ska åka utomlands någon gång iår och ska fara till pappa i Stockholm med någon kompis och hitta på massa skoj! Längtar så sjukt mycket..
Nä, nu ska jag gå och duscha, sen ska jag fortsätta att kolla på bloggar.
puss ♥
Ungefär så vill jag ha :)
Och det är INTE jag på bilden!

Kommentarer
Postat av: linnea:D

- HEJ, Jag tycker du är fin som du är nu i håret, det kanske var lite väl ljust?:D kramisar<33

2010-02-22 @ 19:06:24

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0