hemma från träningen ..

Har kommit hem från träningen nu. Det var INTE roligt. Vi spelade med massa andra lag vilket vi kommer göra varje Tisdag.. Lira BK tror jag dom heter, ja .. Dom var verkligen väldigt duktiga!
Fast det var väldigt pinsamt för mig. Alla delades in i lag och jag var den som inte kände någon. Så jag stod tyst och gjorde nästan ingenting.. Men nästa gång så hoppas jag att det gå bättre.
Nä, nu ska jag gå och duscha.
puss ♥
http://publishme.se/974222/imagehandler/?go=upload&mode=multi&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body naw .. sötis!

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

- ta på dig din vita träningströjja nästa gång så får du vara med de från vårat lag:D puss!<3

2010-01-19 @ 20:37:45
Postat av: Linnea:)

- ta på dig din vita träningströjja nästa gång så får du vara med de från vårat lag:D puss!<3

2010-01-19 @ 20:38:37

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0