8 mars

Hejsan!
Har varit hemma nu ett låååångt tag, men har inte haft tid att skriva på bloggen. Jag och min bror har stått i köket och värmt upp mat som mormor lagade till oss. Så har ju ätit det. Sen har jag suttit ett tag och kollat på olika bloggar. Väntar på att Linnea ska ringa och säga att jag kan vara med henne och Erica. Dom skulle tydligen göra något '' hemligt '' , så kommer nog få vänta ett bra tag till. Funderar om jag ska vara med någon annan, fast finns ju lixom ingen annan, för om dom vill vara själv så ska ju dom få det :)
Jag slösade över upp 20 kr idag, på chocklad. Usch, varför gick jag till Ica? Jag ska inte köpa godis och speciellt inte slösa upp mina pengar, sparar ju till en extrablixt och en reflexskärm.
Nu ska jag ta och ringa Linnea.
puss ♥
lite gammal bild kanske ;)

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0