du betyder allt, stanna här hos mig!

Ett helt liv med dig,
Och det ska inte ta slut idag, imorgon eller om 10 år.
Du klarar allt, och jag är så sjukt stolt över allt du visat och allt du gjort.
För mig är du mer än allt, du är såå bra!
En ny dag, nya möjligheter.. Det är så du ALLTID säger
Du behöver lugna ner dig lite, stressa inte så mycket
Om du fortsätter så som du gör så lovar jag att du inte kommer klara det
Du betyder ju allt för mig, så snälla sluta
Du har lyssnat på mig andra gånger så nu vill jag säga till dig
Pengar är inte allt. Det vi har tillsammans slår allt, du är bäst! Du har min vid sidan så jag hjälper dig när du behöver mig, i alla lägen.
jag älskar dig förevigt, du är bäst,kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0