jadu..

Jag skulle blogga, men det vart inget med det..
Har ju varit med Linnea i hennes stuga, sjukt kul har vi haft. Har åkt skoter och massa..
När jag skulle sätta på datorn så funkade det inte att gå in på internet, sjukt tröttsamt.
Åkte i alla fall hem idag från hennes stuga, för pappa fyller år och jag vill ju såklart vara med han.
Kan ju säga att jag ALDRIG ska åka buss långa vägar nå mer, jätte jobbigt. Var även sjukt trött för jag fick vakna klockan sex..
Jaja, ska ta och lägga in bilder till datorn från Jokkmokk.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: amandas

hejj, när kan du fixa headern/designen? :)

2010-03-04 @ 16:55:36
URL: http://amandasellberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

- hej melinda!:) ja vi hade verkligen kul synd att du var tvungen att åka:(

2010-03-05 @ 10:52:58

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0