lång dag!

Vet ni?
Jag orkar inte blogga idag.. Helt ärligt.
Jag är så sjukt trött satt jag nästan inte orkar stå upp. Hade våran längsta dag idag på skolan, sen direkt efter det så for jag & Mamma till Coop Forum och handlade, sen på träning direkt. Jag är helt slut..
Men, när jag handlade med mamma så fick jag en hel del saker, eller.. Ja, det får jag ju alltid. Men jag fick något speciellt schampoo som många tipsar om, bild kommer imorgon. Sen fick jag också några andra saker ^^
Men bloggar mer imorgon, förlåt..
puss ♥

Kommentarer
Postat av: djustd

God morgon! Hoppas du får en fin dag, kram! :)

2010-03-19 @ 09:18:54
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Klara

Fiin blogg :)

2010-03-20 @ 08:38:01

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0