ledig idag, wihooo!

Hej snyggingar! ♥
Vet ni vad?
Jag har inte varit på skolan idag, Helt sjukt bra!
Alla fick vänta på bussen as länge, sen efter 20 minuter så började nästan alla gå. Så idag har jag varit med Erica, Nellie & Linnea. Vi har spelat poker och varit och köpt massa saker till mig, ni får se på bilderna vad jag köpte :)
Jaja, nu ska jag ta och klä på mig mina fotbollskläder. Ska snart till Arcus-hallen och spela.
Tack för alla saker idag mamma, älskar dig!
puss ♥
Stavar, Inter Sport 400:-
Slalomglasögon, Inter Sport 1000:-
Värmeskydd, Köpt någonstans i stan 215:-
Fick mer saker, men inte lika viktiga.
Juste, såg att jag fick en kommenterar av en kääänd bloggare, wihoo :D <3

Kommentarer
Postat av: alex

Svar:

Skönt att allt är bra med dig,

det är bra med mig också!

Take care /alex

2010-03-10 @ 17:22:25
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0