tvättat håret nyss :)

Sitter i mattis rum och torkar mitt hår, har nyss duschat :)
Före det så höll jag på att fixa lite i photoshop, så det kommer bilder imorrn på var jag höll på med.
Hade tänkt att blogga mycket idag, men eftersom min dator laggade ihop totalt och för att internet slutade funka så gick det inte vidare bra. Men imorgon så bloggar jag mer, såklart!
Snart ska jag ta och äta nå, för jag är fett hungrig, hehe :)
Men, nu ska jag ta och hitta på något.
puss ♥



ingen slår våra minnen tillsammans
utan dig hade jag aldrig klarat något
förlåt för allt
jag älskar dig, föralltid ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar dig <3 ja, våra minnen är oslagbara! Men usch, så hemsk bild! ;o

2010-03-21 @ 22:16:06

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0