haha ..

jag ska byta header .. eller jag ska byta namnet. för jag menar '' i'm a barbie girl in a barbie world ? ''  det låtar inte som mig och dessutom uttrycker inte jag mig själv som en barbie. hursomhelst så ska jag snart byta till '' i live like a princess '' och det är ju sant för jag verkligen tycker om mitt liv eftersom jag har en otroligt bra familj och vänner som jag alltid gör mig glad.
tillbaka till det vad jag gör just nu :  jag sitter nämligen och äter pepparkaksdeg som jag köpte idag på ica maxi. fast jag känner att jag måste sluta att äta för jag fick ont i min mage. och förresten , vill ni veta nå hemskt ? Klart ni vill .. Det är nämligen såhär , min kamera har slut batteri och jag hittar inte laddaren. det är HEMSKT !  måste ta och leta vidare ..
puss ♥

 - saknar sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Anni

jag saknar också sommaren men just nu vill jag ha jullov

2009-12-03 @ 08:48:34
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0