nu har jag ..

nu har jag äntligen öppnat alla julklappar , ätit god mat och varit med min familj.
Det har varit väldigt roligt idag och jag har fått allt som jag ville ha.
Jag tänker inte skriva så mycket idag utan ni får se mest av min dag i bilder som jag tagit med min Nya systemkamera ! :)
* 4 badbomber

* Ett nattlinne med shorts

* 3 stora klämmor

* En tröja från linnea

* En ansiktsmask av felicia

* Ett stort ljus

* Nattkräm

* Body scrub av felicia

* Litet hårspray av felicia

* Nagellack från felicia

* Duschgel av kajsa

* Örhängen av kajsa

* Presentkort på GinaTricot 500 kr

* Presentkort på H&M 500 kr

* Proffs-Plattång ( finns inte med på bilden )

* Rengörings-lotion

* Ansiktsvatten

* Ansiktsmask

* 6 st läppsyl med olika läsk-smaker


+ min systemkamera ♥



Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

åh, vad kul med systemkamera :) Jättefina bilder blev det!

2009-12-25 @ 20:24:48
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: J A S M I N E

Hejsan!

Kan du göra mig en tjänst?

Säga vad jag kan förbättra på min bloggdesign och vad du tycker om min nya annorlunda blogg :)

Tack! Jasmine

2009-12-26 @ 11:56:38
URL: http://lovephotos.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0