- 100 inlägg nu :o

yess .. nu har jag hela 100 inlägg på min blogg :) hehe ..  Idag på skolan hade vi matte, musik, svenska, engelska och typ lite mer :)  Maten var inte så god, makaroner med skinka typ ..  Jag gick till Ica efter skolan med felicia .. glömde att jag hade godisförbud så jag köpte chocklad fast jag inte gillar det .. skulle ge till matti. men så åt jag det då, inte bra.. Men ska ändå träna idag så det är lugnt (Y)   Just nu är jag med erica, fast hon är typ på toan eller nå just nu. Jag skriver mer sen ,
Puss <3
/ MELINDAAA


(FUNKAR INTE ATT LÄGGA IN BILD)

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Gratz för 100de inlägget :)

2009-11-02 @ 20:31:50
URL: http://alltidc.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0