- äntligen !

min dator är igång och vi sitter i bilen påväg hem. men datorn laggar nå sjukt mycket ..   Jag har haft jätte kul i stugan och längtar till nästa gång jag åker dit. Vi har åkt skoter , åkt i backen, sett film och massor med annat roligt. Jag tror jag ska åka dit igen före jul. Troligtvis så följder Linnea då :)  Jag måste skriva in i min träningsbok som alla i vårat fotbollslag fick .. Jag har sprungit en halvtimme upp och ner från den stora slalombacken.  När jag kommer hem ska jag vara med Linnea , jag vill typ gå ut och springa eller nå, men vi kanske gör nå annat. Imorgon ska jag vara med nån kompis efter skolan tror jag. Jag måste skaffa nya slalomkläder också.. Och sen önskar jag min nya twintips (stavning?)  till julklapp av mamma och pappa.  Jag har ganska mycket pengar just nu, jag sparar till jul för jag ska köpa massa julklappar till min familj + släkt.  Jag kan inte skriva vad jag ska köpa till pappa och mamma, för dom kanske läser min blogg ..  Jag ska typ köpa till dom mesta av mina kompisar också. Fast jag har ingen aning om vad jag ska köpa ..  jag, linnea och kanske erica ska åka till stan nån dag :)   Ni läsare behöver inte bry er om det här , det är till pappa och mamma ..  Jag  älskar er mest av allt , det vet ni väll ?  pappa jag är så jäkla stolt över dig ..  du är verkligen duktig som kämpar <3

Ha det bra ,
puss <3


 - gotttt :D


mer bilder kommer sen när datorn slutar lagga och jag är hemma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund i min blogg fråga vad du vill om allt som faller dig in!

kram kram <3

2009-11-01 @ 14:56:05
URL: http://annaagnessofia.blogg.se/
Postat av: olivia

alltså ja fattar inte .. va har din pappa "kämpat" för ? :)<3

puss olivia :)

2009-11-01 @ 16:40:56
URL: http://oliviaronnlund.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0