- fixat pappas tårta :)

nu har jag varit vaken ett tag. jag och mamma och fixat pappas tårta. med hallongrädde i tårtan. hoppas den är god :)  idag ska jag nog bara ta det lugnt.. ganska skönt faktiskt. om några veckor ska jag till stugan igen.. linnea ska väll följsa med tror jag. då blir det SKOTER <3  längtar ..  fast vi ska typ åka upp med den hit till Luleå också. så man kan åka här med. eftersom vi har 3 stycken. igår när vi skulle hämta felicias sovkläder och massa annat hon skulle ha , så var det ett gäng '' ungdommar '' i 18 års åldern. dom prata jätte högt om några brunetter.. så vi sprang till felicia. hehe xd
men nu ska jag ta och säga åt pappa att gå upp från badet så vi kan äta snart.
puss <3



   dålig bild men pappas tårta :)


Kommentarer
Postat av: Claudia

fin header och fin blogg! :)

2009-11-08 @ 11:56:05
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0