- JAG ÄR GLAAD :D

hejsan ,
just nu är jag hur glad som helst, hehe ..  när jag gick in på min blogg så hade jag fått en hel sida med kommentarer , åh ni är ju bara bäst <3 :) ska svara på kommentarerna så snart som möjligt.
men i alla fall.. idag på skolan hade vi matte, svenska, geografi och storsjung. det var massa som sjöng och dansa. Från vår klass var det hannah, paulina, madde och elin. dom var bra. och så var det några från C också ..  haha , dom sista var jävligt bra på att spela gitarr :o  känner en av dom , tobbe :) efter skolan var jag med linnea och erica .. sen gick jag och erica till erica när linnea skulle hem. jag åt hos henne.  efter ett tag skulle jag hem, prata med kajsa lite också.  nu sitter jag bara här och lyssnar på musik. ska snart lägga in låten. 
Och glöm inte att lägga in mig på bloglovin :D
puss <3

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0