- ni gjorde min kväll :D

jag har ju somsagt varit på fest. Kom hem nyss .. det var jätte roligt faktiskt. Vi åt kyckling. Efter filmen var det film Fredag den 13 tror jag den hette. den var väldigt bra. Fast jag som är så feg skrek hela tiden .. Vi åt tårta också. Men orkade inte hela för jätte ont i magen. När pappa kom så körde JAG *stolt* hem linnea och kajsa. så nu ska jag fixa lite saker och sedan tvätta bort mitt smink. är ganska trött just nu och imorrn ska jag vara med linnea. på morgonen medans hon spelar basket ska jag baka med min familj. KULKUL :D
puss <3



 

ni är så snälla när jag får en hel sida med kommenterar :D

Kommentarer
Postat av: emelie

Söööööt du var ;D <3

2009-11-15 @ 09:38:53
URL: http://emeliekeroo.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0