- tagit bilder och varit på pizzerian m. felicia :)

ja , nu har jag hunnit med att göra det, inte så mycket .. men roligt var det :)
snart ska jag börja se en film som mamma och pappa hyrt till mig och matti.  och kanske se andra avenyn på datan. imorgon så är det ju farsdag , jag vet inte om alla firar det .. men i våran familj så gör vi det. jag och mamma ska göra en tårta till pappa och sen har jag gjort en ''tavla'' till han .. :) hmm.. hoppas han gillar den.
känner att jag måste ta och smeta på läppsyl på läpparna nu. hatar och ha torra läppar :/
men nu ska jag ta och kolla runt på hemsidor ..
puss <3


 
 



Kommentarer
Postat av: felicia

fina bilder :) <3

2009-11-08 @ 18:52:24
URL: http://enfeliciaforsberg.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0