- vinteeeer :D

jag vaknade över att jag drömde massa konstiga drömmar tex. att 2 stycken kom och slog mig, konstigt nog så kändes det i verkligheten ..  sen efter ett tag kom pappa in i rummet och fråga vad jag ville äta och då sa jag att jag ville ha mammasseciella bröd. så snart blir det frukost för mig :) efter det ska jag ta och ringa linnea för att jag ska vara med henne. det kommer nog bli kul .. förutom det så sitter jag i sängen och busar med gustav , han är rolig , hhehehe xd
juste , när jag kollade ut från fönstret idag så såg jag snööö :D  så otroligt roligt när det äntligen börjar närma sig till vinter , jag längtar verkligen :)
jag skriver efter frukosten ..
puss <3






Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0