första advent

idag är det visst första advent .. vilket inte jag visste eftersom jag har en nöt till hjärna. började dagen med linnea och åt varm chocklad med grädde. snart ska jag fixa mig sen ska jag, erica och linnea åka iväg till ica maxi.
när jag kommer hem så lägger jag in bilderna som jag lovade. fast pappa råkade göra sönder mitt pepparkakshus ! :(

Kajsa Nurminen , du fattar inte hur mycket du betyder för mig. Jag har känt dig i 7 år och jag lovar dig att dom är dom bästa åren. Du gör mig alltid glad och finns för mig varje sekund. Jag älskar dig twin <3


Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaaaa

HAHAH a hade åxå glömt att de var första advent : )) hheh.. fin blogg (:

2009-11-29 @ 13:13:34
URL: http://luleasarasliv.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0