hemma från bion !

nu är jag hemma från bion. jag måste säga att den var jätta bra , faktiskt.
men det ända problemet nu är att jag inte kan vänta tills tredje filmen. för new moon slutade där det var som mest spännande. men jag får väll ta och vänta.
jag hoppas verkligen inte att det kommer vara 15 årsgräns nästa film , för filmerna är ju inte läskiga ? :o
hursomhelst .. gunnar körde in oss till stan vid halv 3. då gick jag och lovisa på stan ett tag sen gick vi och åt kinamat. jag köpte ett par lackleggings tror jag det heter. så jag kommer ta kort senare och visa er.
xoxo



( JAG VET ATT BILDEN ÄR KAPAD, SÅ NI BEHÖVER INTE KLAGA ! )


Kommentarer
Postat av: felicia

new moon ! <3

2009-11-26 @ 17:46:30
URL: http://enfeliciaforsberg.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0