jag vet jag vet ..

förlåt om jag inte skrivit nå inlägg idag. men jag har verkligen haft fullt upp.
jag har varit på stan och köpt julklappar , städat , gjort fint till jul och varit hos linnea. det har verkligen varit en väldigt kul dag !
skolan var som vanligt förutom att vi slutade efter lunch och då åkte jag och linnea in till stan. jag hittade jätte fina julklappar till mormor, farmor och farfar och pappa. jag hittade mycket till mamma också , men det ska jag köpa senare på måndag.
efter vi kom hem från stan åt vi hos linnea och efter det gjorde vi somsagt fint till jul.
nä , nu ska jag ta och äta nå :D
love ya babes <3



 - naw .. min söta mamma vart med på bild !


Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0