nu är melindaaa klar ;)

har ni saknat mig ? Klart ni har ! 
nej, jag bara skoja, men nu är jag i alla fall klar med mitt rum. eller inte helt klar , måste skura och dammtårka. men jag tycker att jag har varit jätte duktig , faktiskt. utan någon hjälp från någon av min familj så har jag städat hela dagen ! men synd bara att jag vet att det kommer bli fullt med kläder på golvet efter 1 vecka ..
snart ska jag äta fläskkorv ?  Det låter ganska konstigt , men jag har ju inte smakat det så jag kan ju inte heller veta om det är gott.
efter jag har ätit ska jag fixa en liten hemlighet till bloggen. men inte en stor , för den stora hemligheten kommer till jul. så då blir det en julklapp till den som vinner ;)
xoxo





Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-11-25 @ 10:42:37
URL: http://brookeed.blogg.se/
Postat av: felicia

fin de blev ! ;)

2009-11-26 @ 17:46:58
URL: http://enfeliciaforsberg.blogg.se/
Postat av: Linnea.F

Åhh, ge mej ditt rum hahah :D det var assnyggt mitt e typ asfuuulT!!!!!!!!!!

2009-11-27 @ 22:21:41

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0