- Fem saker..

.



- Jag är beroende av min dator. Tro det eller ej.. men det är sant. jag är ju ingen datanörd, men jag måste alltid göra saker på min dator som är viktigt, tex att blogga.

- Ibland brukar jag bli sur utan någon anledning. Tex när jag är med kompisar.. Och dom fattar ingenting, men det är bara något som kommer.. hehe :D

- Jag har varit kär tre gånger på riktigt.

- Jag HATAR att gå ut och springa och träna. fast jag säger åt mig själv att göra det..

- Jag måste alltid skriva upp i min mobil vad jag ska komma ihåg, för annars glömmer jag det direkt..

Kommentarer
Postat av: jawi

Snubblade in på din sida. lämnar ett litet spår efter mig o säger heeeeej på dig..

2009-10-23 @ 00:30:08
URL: http://jawifashion.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0