- FÖRLÅT!

förlåt, jag har inte bloggat ett dugg idag, och inte igår heller på kvällen. men det är för att när jag skulle blogga indag så funkade det inte att gå in på vissa hemsidor, och blogg.se var en av dom. så jag har varit väldigt sur över det ganska länge nu. men nu är jag på en annan dator så nu går det bra :)
idag har jag varit med linnea efter skolan. vi åt nudlar, bakade nån äcklig deg och såg en ganska bra film. och sedan har jag pratat med felicia och tobbe på msn :) haha, dom har världens bästa humor xD  
Felicia tipsa mig om att bli medlem på gratisbio. 
bli medlem:
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=224370
Det är väldigt lätt att få poäng. du kan spela, besöka hemsidor, handla.. nästan allt :)
när du har fått 400 poäng vinner du ett presentkort på valfri butik. när du blir medlem får du 50p.

:D

ha det bra nu.
.

.. - hehe, gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0