- GODMORGON.

hejhej,
sitter i soffan och tar det lungt. igår somnade jag direkt jag la mig i sänge. jag tog inte bort mitt smink heller.. och idag vakna jag klockan 7 över att jag hade jätte svårt att andas. så jag gick upp, tog ett glas vatten, och gick och la mig i soffan. men jag somnade inte. jag har fortfarande svårt att andas eftersom jag hostar så mycket. Jag har nyss ätit frukost, en macka och nån gräddsak :)
och sen tipsa sara mig om en hemsida som man kan få mer besökare, tack <3
jaja..nu ska jag fortsätta att vänta på att Tobbe ska logga in på msn. Han är också sjuk idag.
Ha det bra :)

.

- När ni är sjuk, vad brukar ni göra då?

.

Kommentarer
Postat av: Elli ♥

blogga och vara inne på datan

2009-10-16 @ 21:34:51
URL: http://chipsbrudarna.blogg,se

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0