- hemma från kajsa :)

hejhej :D
nu är jag hemma från Kajsa. vi har mest varit ute och gjort hemlige saker XD  hehe.. nej men vi har varit ute vid nyckelpigevägen och gjort massa saker..  tex så har vi varit vid en lastbil.. och så gick vi upp och ner på den. och så gömde vi oss för alla. och helt plötsligt kommer det fram en bil och stannar precis där vi är. och så tutar han som är i bilen på OSS.  åh, vi blev as rädda. och Kajsa gick åt ett håll och jag sprang till någon annans gård vid en stenmur..  hah, sen när bilen åkte iväg så ringde jag kajsa och fråga var hon var, och att hon skulle komma till mig för hon var typ framför mig.. och så kom hon och var helt häpen, hon ba:  - ojj, bilen stanna och mannen börja stirra på mig, och jag var helt still...
haha, vi skratta.. men så nu vi var lugna så kom bilen igen :o  och vi typ sprang rakt fram till olivias hus och sen på en stenmur. hehe.. det var roligt xD   det kanske låter konstigt, men jag och kajsa är så konstiga.. heh..
och sen när det kom en annan bil och jag och kajsa var i en liten skog, hon ba:  - Låtsas som att du är ett träd, haha :D
och så var det en liten bäck vid skogen, och så hade det blivit is där och då skulle jag gå där..  och jag hade kajsas ena sko..  hon då sa hon: - NEJ!  förstör inte mina fina skor nu!
haha, bara jag och kajsa som skrattar åt det typ,..
men det var i alla fall jätte roligt :)
och snart ska jag börja springa igen.  och simma... 2 gåner i veckan eftersom jag måste ha bra kondition tills fotbollen börjar igen..  jag har varit jätte slarvig, men nu är det bara att gå ut och springa..
jaja, nu ska jag faktiskt planera vad jag ska ha imorgon på skolan, sen måste jag duscha och äta nån macka elr nå :)
så vi syns kanske lite senare då ;)
ha en fortsatt trevlig kväll :)
. - hehe, liten melinda (:
- - lk..  minne.

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0