- i bilen och tråkaaar -.-

nu är vi i bilen. innan vi åkte åt vi en liten hamburgare. mamma och pappa sitter och lyssnar på musik i framsätet. och alla andra sitter och kollar på film .. utom jag.  2 och en halv timma måste jag sitta i bilen nu. det är ganska trångt .. men jag överlever hoppas jag :D
jag köpte cider på ica maxi. så klockan 12 ska vi dricka det och ta kort :)  Vad ska ni göra ikväll ?  Ska ni gå ut och fråga efter '' trick or treat'' som det heter på engelska ? :D
jaja ..  jag skriver snart igen när jag får nå roligt att prata om :D
ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken trevlig blogg du har ! Ska vi följa varandra med bloglovin ? :))



// www.sarasoderberg.blogg.se

2009-10-30 @ 18:35:48
Postat av: kanar n' sara

vart ifrån kommer du (L)=?

2009-10-30 @ 19:33:19
URL: http://teamos.blogg.se/
Postat av: Jessickas <3

Fin blogg du har :)

2009-10-30 @ 21:40:56
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0