- skolaskolaskola..

hejsan :D
kom nyss hem från skolan, elr för ett tag sen.. var och köpte fika med erica, sen gick hon hem. sista lektionen var det idrott. innebandy. och sen efter det for jag och köpte kaffe, gooott :D  nu sitter jag med min söta lilla misse i soffan. ingen är hemma än.. senare på kvällen ska jag vara med kajsa, vi ska vara ute och göra vår roliga sak xD
snart ska jag väl ta och plugga.. orkar egentligen inte. men jag MÅSTE :(
igår var pappa här. det var roligt att du kom pappa,det betyder mycket att du far från ditt jobb för att träffa oss<3
men igår kom jag på en sak, jag ska ha en tävling i bloggen, bara en liten tävling, inte en stor :D
så jag ska berätta mer om det sen så får vi väl se vem som vinner då ;)
och sen får ni ju inte glömma min frågestund.. jag håller på att tjata om det hela tiden ja vet.. men jag vill ha mer frågor så jag kan svara på MÅNGA frågor och inte bara 5 typ..  så det betyder verkligen väldigt mycket om ni skulle kunna ställa 1 elr 2 frågor till mig.. så kan jag svara sen när jag fått ihop lite mer frågor :)
http://hejsanmelinda.blogg.se/2009/october/-fragestund.html
snälla klicka på länken så blir jag glaaaad :D
ha det bra så skriver jag senare :P

.    

Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

najs!

gjort idag?:)

2009-10-20 @ 15:57:36
URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: TOMATTROLL

sv; okejokej:)

ska typ plugga men orkar inte:]

2009-10-20 @ 16:22:07
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0