- yes, äntligen klar med kajsas header :D

hejsan  :)
jag kom hem från skolan för kanske 1 timme sen. och då var jag med syster.. eller man kanske ska säga Kajsa :)
jag hade ju lovat att fixa hennes header, så då gjorde jag det.. den blev sådär tycker jag, men det viktigaste var ju att hon tyckte om den, och det gjorde hon. :)  kolla in hennes blogg och KOMMENTERA : www.kkajsaaa.blogg.se
sen när jag loggade in här på bloggen så såg jag att ganska många hade kommenterat min blogg. Ni är bäst <3
så jag har suttit och svarat på era söta kommentarer nu ett litet tag :) sen så ska jag till kajsa igen. och efter det så ska jag lämna läxan till felicia som är sjuk. egentligen orkar jag inte, men jag måste ju :D
och tyvärr så kommer jag inte skriva lika mycket på veckodagarna som på helgen.. för jag har så mycket läxa som jag måste göra. fast hellre så bloggar jag ju såklart ;) men jag ska försöka hinna så många inlägg som möjligt.
ha det bra och hoppas ni får en trevlig dag :)
.

. - så vart den, men ska börja med en ny för jag vart inte så nöjd.. den vart så smal.. men annars var den helt okej.. :)

OCH GLÖM INTE MIN FRÅGESTUND, FRÅGA MASSA FRÅGOR, SÅ SVARAR JAG SEN NÄR JAG FÅTT NOG MED FRÅGOR :)  <3

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0